mapa strony   |   kontakt   |

W toku

PZP.281/06.2020-US - ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY - USŁUGI SPOŁECZNE

Nr sprawy: PZP.281/06.2020-US

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY

USŁUGI SPOŁECZNE

na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych

1. ZAMAWIAJĄCY:

INNEKO Sp. z o. o. ul. Teatralna 49,

66-400 Gorzów Wlkp.

tel. (95) 7225 385 2.

2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

1) Nazwa nadana zamówieniu: „Świadczenie usług ochrony obiektów i mienia INNEKO Sp. z o.o., w przy ul. Teatralnej 49 w Gorzowie Wlkp.”

2) Rodzaj i tryb udzielania zamówienia: Usługi społeczne na podstawie art. 138o Ustawy PZP

3) Opis przedmiotu, zakresu i wielkości zamówienia:

a) Przedmiotem zamówienia jest zakup usług ochrony

Kod CPV:

79700000-1 Usługi detektywistyczne i ochroniarskie

79710000-4 Usługi ochroniarskie

b) Zakres zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony obiektu przy ul. Teatralnej 49 w Gorzowie Wlkp., zw. dalej „usługami” w okresie 34 miesięcy od dnia podpisania umowy w dniach roboczych, w godzinach od 15:00-07:00 oraz w soboty, niedziele i święta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia czasu pracy służb ochrony w dniach roboczych, po uprzednim poinformowaniu Wykonawcy (z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem) o konieczności godzinowej zmiany harmonogramu prac. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale XI Instrukcji dla Wykonawców.

3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy 34 miesiące

4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywani określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się przy pomocy formuły spełnia-nie spełnia.

2) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w oferowanym obiekcie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum: - 3 usługi polegające na świadczeniu usług ochrony o wartości zbliżonej do przedmiotu niniejszego zamówienia

3) ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna, ze Wykonawca posiada zdolności ekonomiczne lub finansowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł.

WYKONAWCA MUSI WYKAZAĆ, ŻE SAMODZIELNIE SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU LUB W RAMACH KONSORCJUM. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI WSPIERANIA SIĘ POTENCJAŁEM PODMIOTÓW TRZECICH.

5. WYKAZ WYMAGANYCH W OFERCIE DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;

2) wykaz usług wykonanych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz.

3) opłaconą polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł.

6. WYKAZ POZOSTAŁYCH DOKUMENTÓW WYMAGANYCH W OFERCIE:

1) Formularz oferty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Instrukcji; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

2) Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania z powodów określonych w oświadczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Instrukcji; W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

3) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębny dokument. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

4) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4 lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział II pkt 3) Instrukcji. Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.

5) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania , lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

6) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

7. KRYTERIA OCENY OFERT:

1) Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

a) Cena – 100% Szczegółowe informacje dotyczące zasad przyznawania punktów w kryteriach oceny ofert znajdują się w rozdziale VI Instrukcji dla Wykonawców.

8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:

1) Ofertę należy złożyć w INNEKO Sp. z o.o., ul. Teatralna 49 66-400 Gorzów Wlkp. – Biuro Zarządu, w terminie do dnia 25.03.2020r., do godz. 10:00.

2) Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 25.03.2020r., o godz. 10:30 w INNEKO Sp. z o.o. Otwarcie ofert jest jawne, wykonawcy mogą w nim uczestniczyć.

3) Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Instrukcja dla Wykonawców

INSTRUKCJA_Zalacznik_do_Ogloszenia

01_Zal_1_oferta_cenowa

02 Zal_nr_2_Oswiadczenie

03_Zal_nr_3_Wykaz_uslug

04_Zal_4_umowa_ochrona


pytania-odpowiedzi_23.03.2020

projekt_umowa


Informacja_z_otwarcia_ofert_25.03.2020

Informacja z wyboru oferty.



Rozstrzygnięcie

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

na podstawie art. 138o ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) Zamawiający INNEKO Spółka z o.o. informuje, że w prowadzonym postępowaniu zamówienie zostało udzielone Wykonawcy:


SEKRET Sp. z o.o.
ul. E. Zawackiej 43
66-400 Gorzów Wlkp.


Uwagi:

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 25.05.2020, 15:02
Dokument oglądany razy: 1696
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Adriana Chodarcewicz
Publikacja dnia: 25.05.2020, 15:02
Termin: 25.03.2020, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl